1404\12\17 23:55:05
هاشمی- حضور مردم در میدان، دشمن را خشمگین کرده است
بیرجند-استاندار خراسان جنوبی با قدردانی از برگزاری اجتماعات مردمی در سوگ رهبر شهید انقلاب و محکومیت اقدامات دشمنان، گفت: حضور گسترده مردم در صحنه موجب ناکامی توطئهها و عصبانیت دشمن شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدرضا هاشمی در جمع مردم در مسجد باقرالعلوم(ع) بیرجند با اشاره به اندوه عمیق ناشی از شهادت رهبر بزرگ انقلاب اسلامی اظهار کرد: خون سیدالشهدای انقلاب بیپاسخ نخواهد ماند و دامان بسیاری را خواهد گرفت. وی با اشاره به تأثیر نام و یاد شهدا در بیداری ملتها افزود: نام شهید خامنهای امروز به عاملی برای بیداری آزادیخواهان جهان تبدیل شده است. استاندار خراسان جنوبی همچنین از حضور پرشور مردم در اجتماعات مردمی برای محکومیت جنایات دشمنان قدردانی کرد و گفت: حضور مردم در کف میدان توطئهها را خنثی کرده و همین موضوع دشمن را عصبانی کرده است. هاشمی ادامه داد: حضور مردم در صحنه موجب تقویت روحیه و دلگرمی نیروهای مسلح میشود. وی با تأکید بر اینکه مدیران استان به صورت شبانهروزی در حال خدمترسانی هستند، تصریح کرد: مسئولان خود را موظف به خدمت به مردم میدانند و زمان و توان خود را بدون هیچ منتی در این مسیر صرف میکنند. استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت امنیتی استان اشاره کرد و گفت: امنیت پایدار استان حاصل تلاش نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان غیور منطقه است. هاشمی همچنین از بازدیدهای مستمر خود از انبارهای ذخیره کالاهای اساسی خبر داد و افزود: با برنامهریزیهای انجام شده، در تأمین نیازهای بازار مشکلی وجود ندارد. وی در پایان از همکاری اصناف و کسبه و همچنین همراهی خانوادهها در انجام خریدهای منطقی و به دور از هیجان قدردانی کرد و این رویکرد را عامل مؤثر در حفظ آرامش بازار دانست..
.
بازنشر از : مهر